Jacek Kotecki Jacek Kotecki
324
BLOG

Odwołuję sugestię z komentarza

Jacek Kotecki Jacek Kotecki Społeczeństwo Obserwuj notkę 6

Zamieściłem taki oto komentarz:

@OLAFO

łamie regulamin tego portalu publikując tego rodzaju komentarze? 
A tak konkretniej? Który komentarz i jaka jego treść łamie tutejszy regulamin, hę? 
Jesteś trollem? 
p.s. odwołam w osobnej notce swoją sugestię o Twoim trollowaniu, gdy podasz konkrety i wskażesz stosowne pkt regulaminu, który Twoim zdaniem, został złamany.

 

Mój komentarz z 18:29 był tutaj

 

Odwołuję zawartą w nim sugestię.

 

I jednocześnie oświadczam, że niejaki @Olafo to podły kłamca.

A gdzie skłamał? I w jaki sposób?

O 20:05 napisał do mnie tak oto:

@JACEK KOTECKI

Nie dość, że bezpodstawnie wyzywa mnie od trolli to …

 

Wcześniej natomiast zasugerował, że rżnę głupa.

 

Nie lubię go i nie zamierzam z nim więcej dyskutować, bo hipokryta innym zarzuca łamanie regulaminu (a chodziło o netykietę, a nie regulamin), a sam posługuje się argumentami ad personam.  

coś trzeba robić

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo